مقالات

شناخت عیب های پکیج دیواری و رفع آنها

عیب یابی پکیج دیواری

 

در اکثر واحد های مسکونی سیستم گرمایشی و سرمایشی پکیج ها هستند.که به صورت پکیج دیواری و زمینی هستند. در طول استفاده ممکن است اشکالاتی برای پکیج های دیواری پیش بیاید.که باید نسبت به عیب یابی پکیج دیواری اقدام نموده تا نخواهید.هزینه های زیادی بابت تعمیرات و تعویض آن پرداخت کنید.

البته قدیمی بودن پکیج دیواری که در بیشتر.ساختمان های قدیمی وجود دارد می تواند دلیلی بر مشکلات زیاد آنها باشد.

مشکلات رایجی که برای پکیج دیواری ممکن است پیش بیاید را در ادامه باهم بررسی میکنیم.تا بتوانید در این مواقع اضطراری خودتان دست به کار شوید تا سرویس کار ماهر را پیدا کنید.

در این قسمت از مقاله راهنمایی های لازم را در عیب یابی پکیج دیواری را به اطلاعتان می رسانیم.تا بتوانید در مواقع اضطراری نسبت به رفع آن ها اقدام کنید.

چرا پکیج دیواری روشن نمی شود؟

از اولین مشکلاتی که ممکن است برای اکثرمان پیش آمده باشد.روشن نشدن پکیج دیواری یا زمینی است. این مشکل را از چند بخش باید مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید عیب از کجاست تا نسبت به رفع آن اقدام کنید.

چک کردن گاز پکیج :

از اولین بررسی هایی که باید انجام دهید این است.که گاز پکیج را چک کنید در صورتی که بسته بود باید آن را باز کنید.

چک کردن فشار آب :

فشار آب از دیگر مواردی است که باید نسبت به بررسی آن اقدام کنید. در صورتی کم یا قطع بود پکیج شما قطعا روشن نخواهد شد.که در این صورت باید با متخصصین تعمیرکار در این زمینه تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: تعمیر فن پکیج دیواری

رفع مشکل پایین بودن دمای آب

در این مواقع که دمای آب پکیج خیلی کم است باید این مشکل را از چند جهت بررسی کرد.و نسبت به رفع آن اقدام نمود مواردی که باید در رفع این مشکل باید بررسی کنید شامل موارد زیر می شود :

  • اولین علت که این مشکل را ایجاد می کند کم و زیاد شدن فشار آب است.
  • فلوسوئیچ دچار مشکل شده باشد که باعث می شود دمای آب کم باشد. در این صورت فلوسوئیچ نمی تواند به خوبی میزان دمای آب را به برد اصلی ارسال کند در این صورت دمای آب کم می شود.
  • رسوب گرفتن پکیج دیواری مخصوصا پکیج های قدیمی از جمله علت های دیگر محسوب می شود.که در این صورت باید به وسیله اسید / جوهر نمک رسوب های آن را از بین ببرید.
  • سنسور دمای پکیج اگر به خوبی عمل نکند باعث می شود.که پکیج نتواند آب را به خوبی گرم کند و به همین علت سرد می شود.

دلایل بالا از جمله مواردی است که باعث می شود دمای آب به خوبی و دل بخواه ما گرم نشود. تمام موارد بالا توسط متخصصین مورد بررسی قرار می گیرد سپس نسبت به رفع آن اقدام می نمایند.

عیب یابی پکیج دیواری - شرکت همرفت

روشن شدن مشعل به حالت انفجار

از اولین کاری که باید برای رفع این مشکل انجام دهید.این است که ورودی گاز پکیج را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که گاز نوسان داشت امکان روشن شدن به حالت انفجار وجود دارد. در این صورت باید ورودی گاز را تنظیم نمود تا این مشکل حل شود.

الکترود جرقه زن دچار مشکل شده باشد و زمانی که اقدام به روشن کردن آن می کنید.گازی که درون پکیج دیواری جمع شده به صورت ناگهانی روشن می شود.و این انفجار صورت می گیرد. برای حل این مشکل باید نسبت به تعویض الکترود جرقه زن اقدام کنید.

فاصله ی الکترود تا مشکل اگر زیاد باشد باعث می شود که این مشکل ایجاد شود. فاصله ی استاندارد و مناسب الکترود تا مشعل باید پنج تا سه سانتی متر باشد.بیشتر یا کمتر از این مشکل ساز خواهد بود.

رفع مشکل رنگ زرد شعله پکیج دیواری

بعضی اوقات وقتی پکیج را روشن می کنید شاهد تغییر رنگ شعله پکیج خواهید بود.برای حل این مشکل باید مشعل را مورد بررسی قرار دهید که تمیز باشد.اگر کثیف باشد این مشکل ایجاد می شود.

از دیگر مواردی که باعث ایجاد این مشکل می شود مکش دودکش است.که در این صورت باید دودکش را بررسی کنید تخلیه و تعویض را در صورت نیاز انجام دهید. این کار توسط متخصصین در این زمینه انجام می شود.و خودتان به هیچ وجه دست به این کار نزنید.

نبودن وجود هوا در محیط که برای رفع این مشکل می توانید.از دریچه های هوای اطراف پکیج دیواری استفاده کنید.

رفع سر و صدای آزار دهنده پکیج ها دیواری

سر و صدای آزار دهنده پکیج دیواری از جمله مشکلاتی است.که اکثراً با آن روبه رو هستیم و نسبت به رفع آن مطمئنا از راه های مختلفی استفاده کردید.اما جواب نداده است ما به شما در ادامه راه های.رفع مشکل و مواردی که مسبب آن می شود خواهیم گفت.

اولین مشکل خرابی رتور پمپ است که برای رفع این مشکل پیشنهاد میکنیم نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

اگر با تعویض رتور مشکل حل نشد و سر و صدای همچنان پایدار بود.می توانید هواگیری پکیج دیواری را امتحان کنید. برای هواگیری پیشنهاد ما به شما تماس با یک نیروی متخصص است.

اگر تمام مواردی که در بالا اشاره کردیم انجام دادید و مشکل حل نشد بهتر است.با نمایندگی شرکت تولید کننده پکیج تماس بگیرید تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام کنند.

معمولا مشکل با هواگیری رفع می شود اما بازهم پکیج ها مدل ها و جزئیات متفاوتی باهم دارند.که نمیتوان گفت برای همه این عیب یابی جوابگو است.

البته با خرید قطعات پکیج دیواری با کیفیت بالا از تولید کننده معتبر.و پخش کننده هیچ مشکلی نخواهید داشت و از آن تا سالیان طولانی استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما این است.که از مجموعه همرفت جهت تهیه پکیج دیواری و قطعات آن اقدام کنید. چرا که کلیه محصولات با برند معتبر و کیفیت بالا عرضه می شوند.

عیب یابی پکیج دیواری - قطعات پکیج دیواری

دلیل کم بودن فشار آب چیست؟

کم بودن فشار آب در اکثر پکیج های قدیمی وجود دارد.که برای رفع آن می توانید نسبت به بررسی نشتی لوله های آب اقدام کنید.که برای رفع این مشکل باید نشتی لوله گرفته شود یا به طور کل لوله ها تعویض شوند.

بازهم این کار را خودتان انجام ندهید و از نیروی حرفه ای کمک بگیرید چراکه ممکن است.مشکلات دیگری پیش بیاید و هزینه پرداختی شما جهت تعمیر پکیج دیواری بالاتر رود.

رفع مشکل قطع شدن مداوم دودکش پکیج دیواری :

اول از همه باید علت مسدود بودن راه خروجی دود از دودکش را بررسی نمود و بعد از آن نسبت به رفعش اقدام کرد.که برای حل آن باید راه دودکش پکیج را باز کنید یا اینکه به طور کل دودکش را عوض کنید.

تمام موارد بالا از جمله مشکلات رایج پکیج دیواری بود که برای رفع آن ها و بررسی اگر تجربه ای در این کار دارید می توانید خودتان اقدام کنید. اگر هم تجربه ای ندارید .حتما از فردی که در این زمینه تبحر دارد کمک بگیرید.

خرید بهترین پکیج دیواری از عرضه کننده معتبر

در اینجا می خواهیم تولید کننده ای را به شما پیشنهاد کنیم که بتوانید.بهترین پکیج دیواری ، پکیج زمینی را با قطعات فوق العاده معتبر سفارش دهید.

مجموعه همرفت برای تامین و کمک به رونق اقتصادی کشور.قطعات مورد نیاز کارخانه ها در زمینه تولید انواع پکیج را تامین می کند. به همین منظور قادر به ارائه بهترین پکیج ها با برند معتبر ویلو و گراندفوس و.سایر برندهای سفارشی شما مشتریان عزیز می باشد.

برای سفارش بهترین مدل های پکیج کافیست با مجموعه همرفت از طریق راه های ارتباطی مختلف تماس بگیرید.تا بتوانید بهترین را داشته باشید که نیاز به پرداخت هزینه های اضافی تعمیر و تعویض نباشد.